poniedziałek, 26 listopada 2012

TORBABORBA

Zachciało mi się mieć torbę typu shopper, pikowaną w sam raz na zimę. Uszyłam sobie więc taką, z materiałów zakupionych w lumpeksie. Koszt tej torby to może jakieś 8 złotych :)
Wierzchni materiał to była pikowana kurtka, dość sztywna dzięki czemu moja torba świetnie trzyma fason. Do uszycia użyłam rękawy.
Wnętrze to poszewka na poduszkę też kupiona dawno temu w lumpeksie.
Wzorzysty materiał to koszula, którą nosiłam w czasach liceum a szkoda mi było ją wyrzucić z sentymentu. No i ma nowe wcielenie ;)
Rączki to też lumpeks. Był to pewnie kiedyś pas do płaszcza lub coś w tym stylu.
W środku są trzy niewielkie przegródki w tym jedna na telefon oraz jedna duża kieszeń, która przyda się na większe rzeczy na przykład gazetę, która nie wala się luzem po torbie.
Na tyle torby jest niewielka kieszeń na zatrzask, która świetnie służy mi by wrzucić do niej klucze od samochodu czy też telefon aby był pod ręką.

Oto efekt mojej pracy :)





Fotografowanie bywa niełatwe :)


szycie również :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz